Ons Mobile Telehealth-systeem is eenvoudig te gebruiken voor patiënten thuis die live videoconsults combineert met toepassingen van met Bluetooth-verbonden medische apparaten voor bewaking op afstand van patiënten.
Met één klik op een knop op het scherm van de Mobile Telehealth-tablet maakt de patiënt verbinding met de juiste arts voor face-to-face video-raadpleging en informatie-uitwisseling op het tabletscherm. Op hetzelfde scherm worden ook toepassingen uitgevoerd voor het verzamelen van gegevens van medische apparaten zoals bloeddrukmeter en weegschaal, die werken met een cloudapplicatie die patiëntcondities bewaakt en waarschuwingen verzendt.
Service menu-optie en branding is aangepast voor elke organisatie. Kenmerken omvatten:
- Directe videoverbinding met een live clinicus – gebaseerd op de vereiste vaardigheid, taal, patiënt of groeps-ID.
- Behandelt wachtrijen voor videogesprekken, doorverbinden, wachtkamers en terugbelverzoeken.
- Interactief delen van inhoud.
- Geïntegreerde bloeddrukmeter, weegschaal, glucometer. Andere apparaten kunnen eenvoudig worden geïntegreerd.
- Uitgebreide cloudapplicatie die patiëntmetingen bewaakt en waarschuwingen verzendt.
Revolutie in de thuiszorg
De thuiszorgsector werkt met een decennia oud model van op honoraria gebaseerde wekelijkse bezoeken door verpleegkundigen en therapeuten. Dit model heeft enorme logistieke kosten en is ontworpen voor het gemak van leveranciers, niet voor de behoeften van patiënten. Als een patiënt hulp nodig heeft buiten deze korte bezoeken, is tijdige hulp niet beschikbaar. Te vaak verslechtert de toestand van de patiënt of maakt de patiënt een onnodige reis naar de eerste hulp.
Thuiszorgagentschappen worden ook geconfronteerd met afnemende terugbetalingen en krimpende winsten. Naarmate de ouderen langer leven en er meer zorgverschuivingen naar het thuisfront plaatsvinden, is een beter systeem voor zorgbezorging hard nodig voor alle kiezers.
De Mobile Telehealth Tablet zorgt voor een beter zorgaanbod voor patiënten, zorgverleners en betalers. De belangrijkste voordelen zijn:
- Directe toegang tot clinici wanneer patiënten vragen hebben of hulp nodig hebben.
- Real-time monitoring van de toestand van de patiënt.
- Verbeterde klinische uitkomsten. Minder heropnames en onnodige bezoeken aan de spoedeisende hulp.
- Beperkt aantal huisbezoeken door verpleegkundigen of therapeuten.
- Lagere logistieke en servicekosten voor de gezondheidszorg.