Succesverhalen

Een voorbeeld van onze klanten op het gebied van consumentendiensten, detailhandel, gezondheidszorg en financiële diensten – in de VS, Canada en Europa.

Hertz

Hertz beheert de ExpressRent-kiosken met behulp van de Live Expert Station-module op honderden luchthavens en luchthavens. Met Live Expert kan Hertz zijn aanwezigheidspunten uitbreiden zonder personeel ter plaatse toe te voegen of aanzienlijke investeringen in verhuurkantoren te doen. Gecentraliseerde virtuele agenten kunnen elke gewenste locatie bedienen om klanten te versnellen tijdens het huurproces, wachttijden verkorten en upgrades en add-on verkopen verhogen. Live Expert Station maakt ook interfaces met de mag-stripe-lezer, rijbewijslezer, RFID-lezers en dispenser om elk aspect van kioskservices aan te kunnen.

Staples Canada

Staples Canada, ook bekend als Staples Business Depot en Bureau en Gros, is actief in elke Canadese provincie met meer dan 330 winkels. Staples Canada gebruikt de Live Expert Station-module in haar winkels en de module Live Expert Anywhere op haar website voor grafisch ontwerp en andere aangepaste services die te duur zouden zijn voor het personeel van elke winkel. Met Live Expert kan Staples Canada efficiënt high-touch-services toevoegen en de omzet van haar winkels en website verhogen. Voor onlinediensten werkt Live Expert Anywhere met alle browsers, apparaten en besturingssystemen en hoeft de klant geen software te downloaden en te installeren. In 2009 stapte Staples Canada over naar Live Expert na 3 jaar lang een ander videochat-systeem te hebben gebruikt en heeft sindsdien het video-agentprogramma aanzienlijk uitgebreid. ClairVista is verkozen tot Leverancier van het Jaar door Staples Canada.

Trycera

Trycera Financial biedt kredietreparatieservices aan consumenten die beperkte toegang tot krediet hebben vanwege onnauwkeurigheden of onvolledige informatie in hun kredietgeschiedenis. Trycera regelt ook leningen aan consumenten en kleine bedrijven. Met behulp van het Live Expert-systeem betrekt Trycera klanten persoonlijk op zijn website en via Trycera-kiosken op locaties zoals autodealers waar veel aanvragen voor consumentenleningen worden geweigerd.

National Business Furniture

National Business Furniture is een online retailer van bedrijfsmeubilair ter waarde van $ 200 miljoen die een revolutie teweegbrengt in de convergentie van fysieke en virtuele detailhandel met het Live Expert-systeem. NBF gebruikt de Live Expert Anywhere-module om videochatoverleg en live productdemonstraties aan online klanten te bieden. Met één klik worden klanten direct verbonden met een beschikbare meubeladviseur. Meubeladviseurs opereren in een showroom die is ontworpen voor productdemonstraties via videochat, zodat klanten de details van actuele producten kunnen zien. Adviseurs delen ook digitale inhoud met klanten om kleuren, stoffen en materiaalkeuzes te laten zien. Live-raadplegingen en productdemonstraties hebben de klantconversie en ordergroottes verhoogd.

Cancer Treatment Centers of America

Cancer Treatment Centres of America (CTCA) helpt patiënten de strijd tegen kanker te winnen via haar landelijk netwerk van volledig erkende kankerziekenhuizen. CTCA-patiënten reizen gemiddeld meer dan 300 mijl naar een van de ziekenhuizen van CTCA voor een state-of-the-art behandeling door een toegewijd team van oncologen, chirurgen en andere gezondheidsexperts. CTCA is een pionier in het verstrekken van live videochatconsultatie tijdens patiëntacquisitie om vragen te beantwoorden en een verstandhouding op te bouwen met patiënten en hun familieleden. In 2015 stapte CTCA over naar Live Expert Anywhere na 3 jaar lang een ander videochat-systeem te hebben gebruikt. Live Expert Anywhere is uniek omdat er geen software gedownload hoeft te worden om klanten te laten videochatten met specialisten. Live Expert Anywhere werkt met alle browsers, apparaten en besturingssystemen.

Ohio’s Hospice

Het Hospice of Dayton in Ohio is de eerste organisatie voor thuiszorg en palliatieve zorg in het land die on-demand video-consultatiediensten levert aan zijn patiënten en hun familieleden. Patiënten gebruiken de Live Expert Mobility-app of Live Expert Anywhere om onmiddellijk verbinding te maken met een beschikbare triage-verpleegkundige of andere klinische diensten. Deze video-raadplegingen verhogen de kwaliteit van de betrokkenheid van patiënten en stellen clinici in staat om de toestand van elke patiënt beter te beoordelen en gemakkelijk visuele informatie te delen met patiënten en hun familieleden.

Stichting Philadelphia Zorg – Netherlands

Philadelphia, een grote Nederlandse zorgorganisatie die 7.500 cliënten met een handicap in Nederland bedient, biedt telehealth-diensten met behulp van modules Live Expert Anywhere en Live Expert Mobility. Traditioneel leverde Philadelphia deze diensten via wekelijkse geplande bezoeken aan het huis van elke klant. Live Expert gebruiken voor een nieuwe service met de naam Digicontact, Philadelphia biedt nu ook 24/7 zorg in realtime. Met één klik verbindt Live Expert elke klant onmiddellijk met een beschikbare verzorger voor live video-interactie en interactieve informatie-uitwisseling. Met Live Expert maakt Philadelphia zijn diensten toegankelijker en actueler, vergroot het de betrokkenheid van de patiënt en verbetert het de algehele kwaliteit van de zorg, wat ook de behoefte aan wekelijkse thuisbezoeken vermindert.

Middin Healthcare – Netherlands

Klanten van Middin, een organisatie die zorg en ondersteuning biedt aan mensen met een verstandelijke beperking in Den Haag, kunnen vanuit hun huis vragen stellen met behulp van het Live Expert videochat-systeem. Met behulp van de Live Expert mobiele app op een iPad, die elke client automatisch verbindt met een beschikbare verzorger, kunnen clients direct verbinding maken met Middin en hulp krijgen. Naast het normale zorgmodel van Middin, biedt videoverzorging op afstand via het Live Expert-systeem veel nieuwe mogelijkheden.

Middin is verheugd om deze innovatieve vorm van externe zorg aan hun klanten te bieden en bereikt veel voordelen, zoals een betere toegankelijkheid van de zorg, een groter gevoel van veiligheid voor klanten en minder thuisbezoek. Deze telehealth-service is 24/7 beschikbaar bij de speciaal opgeleide verzorgers in het videocontactcentrum Middin genaamd ‘Digicontact Center’.