Hertz

Hertz’s werelds grootste autoverhuur merk , rolt honderden ExpressRent™ kiosken uit welke worden ‘gepowered door het LiveExpert systeem. Met Live Expert, kunnen Hertz klanten direct een videochat starten met een medewerker op afstand voor live-, face-to-face service om voertuigen te huren op luchthavens, off-airport locaties, en op de website van Hertz 24 uur per dag.

Door het combineren van ExpressRent kiosken met 24uurs service van Hertz op locaties van bouwmarkten zoals Lowes, creert Hertz efficiënte punten van aanwezigheid in de gemeenschap en wordt de perceptie van consumenten over het huren van een voertuigen positief beinvloedt.

Met behulp van Live Expert , kunnen externe agenten ook de controle kiosk apparaten voor identificatie, betaling , afdrukken en zelfs dispensers. Wonen Expert geeft automatisch how-to animaties op de kiosk screen, biedt bevestiging van gebruik voor elk apparaat, behandelt eventuele uitzonderingen, en naadloos de nieuwe instellingen aan het reserveringssysteem.

LiveExpert lost groot aantal uitdagingen in het leveren van uitstekende klantenservice op duizenden locaties – het hanteren van hoge schommelingen in verkeer van de klant op elke locatie, het minimaliseren van de klant wachttijden, waardoor agenten hebben tijd voor up selling, effectief trainen van personeel en behoud van kwaliteit en service hoog merk loyaliteit.

Met Live Expert, Hertz heeft het bereiken van een zeldzame combinatie van voordelen. Hogere service levels, lagere operationele kosten, meer opbrengst per transactie, en een grotere marktacceptatie van haar diensten.